Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 866 851 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 334,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 58 600 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богославець |
| Телефон: | +380504536101, +380442546680 |
| E-mail: | t.v.bogoslavets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
7 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №7105-24 від 19.12.2024, в якій в абзаці інформація щодо тендерної документації відсутня інформація щодо: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Уповноваженої особи КП «Київпастранс», не зазначений номер протоколу тендерної документації та номер протоколу зі змінами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. (вимога п. 2 Розділу III тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель Банківську гарантію з зазначенням номеру протоколу тендерної документації зі змінами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.