Період оскарження умов закупівлі - по 12-12-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація_Причіп" та її додатки, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 784 859 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 848,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 30895871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Веліканова |
| Телефон: | +380666318380 |
| E-mail: | gkhnova52@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,м. Верхівцеве, вул. Нова, буд. 52А |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 18-12-2024, 14:53 по 29-12-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.