Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 074 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 745 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 212 235 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерія Діденко |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | didenkolera1205@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
0 |
У зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАСЬЯНОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 3221805955) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менще двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 212 235,00 грн за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме в Гарантії № 6955-24 від 12 грудня 2024 року, що видана Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС», категорія бенефіціара вказана як: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, що не відповідає п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Окрім цього категорія принципала зазначена як фізична особа-підприємець, що також не відповідає п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учасник повинен завантажити банківську гарантію, вказавши категорію бенефіціара відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації, а також не зазначати категорію принципала у зв’язку з тим, що учасник не є юридичною особою. 2. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати не менше 1 копії аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі були, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (видаткові накладні, акти-прийому-передачі або інші первинні документи, що передбачені умовами договору, оформлені відповідно до законодавства). Учасник надав аналогічний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а також накладну витрат до наданого договору. Відповідно до наданого учасником Договору поставки товару №2 від 29 січня 2024 р., а саме п.6.1. «Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються згідно рахунку фактури». Учасником даний документ надано не було. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити рахунок фактури до Договору поставки товару №2 від 29 січня 2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.