Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 912 794,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 563,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 49 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Коновалова |
| Телефон: | +380504536101 |
| E-mail: | 254163@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію від 04.12.2024 № 434-24, в абзаці Інформація щодо тендерної документації не зазначено номер протоколу Тендерної документації зі змінами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії (вимога п. 2 Розділу III тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1 Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель Банківську гарантію з зазначенням номеру протоколу Тендерної документації та зі змінами до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.