Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 002 902 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 029,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 080 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бех Михайло Михайлович |
| Телефон: | 380931810592 |
| E-mail: | zakupkylvivavtodor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІКАР-Авто» поданій щодо закупівлі: Контролери дорожні (ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) накладної(-их) та/або акту(-ів) приймання товару з відмітками про отримання (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих. № 512/1 від 05.12.2024 р. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: - Учасником в довідці зазначено договір № 1739 вiд 10 квiтня 2024 р. сума договору - 6 916 500,00 грн, при цьому Додатковою угодою № 1 від 16 квітня 2024 до договору поставки товару № 1739 вiд 10 квiтня 2024 р. ціна договору була зменшена до 6 915 720,00 грн. - Не надано документів, що підтверджують повне виконання договору поставки товару№ 1739 вiд 10 квiтня 2024 р., а саме: копію(-ї) накладної(-их) та/або акту(-ів) приймання товару з відмітками про отримання. - В листі - відгуці від 06.12.2024 №2758 невірно зазначена сума виконання договору. 2) 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення та копії дипломів. На виконання вищезазначеного учасник надав копію штатного розпису, копії наказів про призначення та копії дипломів та Довідку про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації за Вих. № 512/4 від 05.15.2024. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: По працівникам які зазначені в довідці не повністю зазначено досвід роботи за спеціальністю як вимагалось ( Досвід роботи за спеціальністю (років_місяців *). Також в даній довідці по працівнику Сорокопуд Л.Р. зазначено досвід роботи за посадою 5 років, 9 міс., проте враховуючи наказ від 12.03.2019 № 12/03-К, має бути 5 років, 8 місяців. 3) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 2. Скан-копія проекту договору (Додаток № 3) надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору із зазначенням, що «з умовами договору згідні». На виконання вищезазначеного учасник надав проект-договору із зазначенням, що «з умовами договору згідні», поряд з тим в специфікації зазначив невірну нумерацію. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІКАР-Авто» необхідно привести у відповідність інформацію та документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.