Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 246 990 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 469,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
0 |
За результатами розкриття відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-21-012258-a - Запасні частини для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів), найбільш економічно вигідна пропозицією учасника ФОП "САМАРЕЦЬ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" та у зв’язку з необхідністю аналізу технічного завдання фаховими спеціалістами замовника, і дотримання строків згідно законодавства, виникла необхідність подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ: 1. Подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів, процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-21-012258-a згідно предмету закупівлі Запасні частини для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "САМАРЕЦЬ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-21-012258-a - Запасні частини для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Додатку 2 до ТД Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про достовірність. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП "САМАРЕЦЬ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: гарантійний лист про достовірність. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП "САМАРЕЦЬ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" UA-2024-11-21-012258-a - Запасні частини для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.