Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2024, 00:00
До скасування чи припинення воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 (зі змінами), операції з постачання товару для забезпечення транспорту Державної служби з надзвичайних ситуацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою згідно постанови КМУ від 2 березня 2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 260 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 62,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2024-11-20-013700-a за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", ЄДРПОУ 45504596 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно п.3.2. Додатку 6 надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що Учасник (найменування) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції), передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». 2. Відповідно п.3.5 Додатку 6 Учасником надається Інформаційна Довідка, яка містить відомості про Учасника за встановленою формою, згідно Додатку2 до цієї тендерної документації (Учасник заповнює та підписує Додаток 2). 3. Згідно п.3.5.1 Додатку 6 Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 4. Згідно п.3.6.1. Додатку 6 Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації або Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та поставка будє здійснена в 3-х денний термін з моменту отримання заявки від Замовника виходячи з його необхідності (листом, факсом, електронною поштою тощо) в повному обсязі та в будь-якому разі до 20.12.2024. 5. Відсутня Форма «Цінова пропозиція» заповнюється згідно з Додатком 4 до тендерної документації (Учасник заповнює та підписує Додаток 4) - відповідно до п.3.7. Додатку 6. 6. Відповідно п.3.8. Додатку 6 Інформацію у вигляді гарантійного листа (довільна форма) щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору. 7. Відповідно п.3.12 Додатку 6 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу «не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення відкритих торгів». 18.10.2024 14:46:52 – дата формування Витягу. Закупіувля оголошена 20.11.2024 (UA-2024-11-20-013700-a). Згідно п.1 Розділу ІІІ: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.