Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-19-009611-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0433_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Внутрішнє оздоблення пасажирського вагону) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 126 119,04 грн без ПДВ (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч сто дев'ятнадцять гривень 04 копійок), в т.ч.: Лот № 1 – 1 432 032,00 грн без ПДВ (один мільйон чотириста тридцять дві тисячі тридцять дві гривні 00 копійок); Лот № 2 – 360 914,70 грн без ПДВ (триста шістдесят тисяч дев’ятсот чотирнадцять гривень 70 копійок); Лот № 3 – 1 693 094,00 грн без ПДВ (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі дев’яносто чотири гривні 00 копійок); Лот № 4 – 321 958,14 грн без ПДВ (триста двадцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 14 копійок); Лот № 5 – 110 145,00 грн без ПДВ (сто десять тисяч сто сорок п’ять гривень 00 копійок); Лот № 6 – 207 975,20 грн без ПДВ (двісті сім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024-2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 42 960,96 грн. (сорок дві тисячі дев'ятсот шістдесят гривень 96 копійок) Лот № 2 – не вимагається Лот № 3 –50 792,82 грн. (п'ятдесят тисяч сімсот дев'яносто дві гривні 82 копійок) Лот № 4 – не вимагається Лот № 5 – не вимагається Лот № 6 – не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 4 126 119,04 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 93 753,78 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
Телефон: | 380443097514 |
E-mail: | pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |