Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 163 660 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 818,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сурдуленко Наталя Валеріївна |
| Телефон: | 380487272761 |
| E-mail: | ntvm5@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
2 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДНІПРОСІЧ" у закупівлі № UA-2024-11-14-017027-a (Запасні частини до авто-гальмівного обладнання (Пружини, фільтр) ДК 021:2015 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), Код ДК 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) до 20 робочих днів
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1.У наданій учасником Ціновій пропозиції : -в колонці 7 поз. 3 «Технічні, якісні характеристики товару та/або посилання на нормативно-технічну документацію (креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)» зазначено номер кресленика не у відповідності до наданих документів з якості. -в колонці 10 «Документи, що підтверджують якість та відповідність товару» зазначено інформацію не у відповідності до наданих документів з якості. 2. У наданій Декларації постачальника про відповідність, виявлено невідповідність, а саме: - відсутні посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України). 3. Учасником не надано копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника ТОВ НВП “СИНТЕЗ” виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). 4. Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.10.2024, який не містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. 1. Додаток 4 Тендерної документації 2. пп.1.1 п.1 Додатку 2 тендерної документації 3. пп. 3.2 п.1 Додатку 2 тендерної документації. 4. пп. 6.1 Додатку 2 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1. Надати виправлену цінову пропозицію із зазначенням: -в колонці 7 номер кресленика у відповідності до наданих документів з якості - в колонці 10 «Документи, що підтверджують якість та відповідність товару» інформації у відповідності до наданих документів з якості, а саме: сертифікат якості та декларація про відповідність. Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 2. Надати документи щодо підтвердження відповідності згідно вимог пп.1 п.1 Додаток 2 Тендерної документації. Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 3. Надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника ТОВ НВП “СИНТЕЗ” виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 4. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше (30) календарних днів відносно дати його подання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.