Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
Квадрокоптер Autel EVO Max 4T (або еквівалент) у кількості 5 (п'яти) одиниць (34711200-6) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном). Закупівля Товару здійснюється згідно п.32, п.92 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України (без урахування ПДВ) для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України згідно Програми заходів територіальної оборони Боратинської сільської ради на 2022-2024 роки, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням Сил оборони України, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони. Більш детально викладено у файлах: "34710000 - 7 . Тендерна документація . AUTEL . 2024 р. _ №1.pdf.p7s.zip","34710000 - 7 . Проєкт договору про закупівлю . AUTEL . 2024 р. _ №1.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 20.12.2024 року (включно).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
| Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
| Телефон: | +380968171767 |
| E-mail: | boratyn.rada04@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
3 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-016013-a), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАВІЛОН-ГРУП» (код ЄДРПОУ 40198290), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАВІЛОН-ГРУП» (код ЄДРПОУ 40198290), у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам, передбаченим Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Інформаційна довідка, надана учасником на виконання пункту 12 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації для документального підтвердження відповідності запропонованого ТОВ «ВАВІЛОН-ГРУП» товару положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства, зокрема, в частині дотримання ступеня локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, (файл «Лист - розʼяснення щодо локалізації.pdf») містить відомості щодо процедури закупівлі, попередньо оголошеної Боратинською сільською радою за предметом: «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-008895-a), що суперечить вимогам Тендерної документації та оголошення про відкриті торги, оскільки предметом та ідентифікатором цієї закупівлі, відповідно, є: «Квадрокоптер Autel EVO Max 4T (або еквівалент) (34711200-6) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (UA-2024-11-14-016013-a).Тобто, даний документ оформлено з порушенням положень Тендерної документації та оголошення про відкриті торги (з особливостями), що, в свою чергу, унеможливлює ідентифікацію Замовником процедури закупівлі, щодо якої останній подано, та неналежність підтвердження учасником вимоги, визначеної у пункті 12 Розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.