Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
Поглинальний апарат класу Т1
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 800 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 54 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мироненко Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380931049649 |
| E-mail: | Myronenko.T.M@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" у складі тендерної пропозиції відсутні пояснення: - У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 2 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів, як того вимагалось згідно Додатку 2 до тендерної документації. Також учасник надав файл «9. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docх», який не відповідає встановленій формі «Цінова пропозиція» Додатку 4 до тендерної документації; - відсутній Додаток 1 (Протокол угоди про договірну ціну) до Договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції та виробничих процесів №5/840-23Н від 22.11.2023, який є частиною даного договору відповідно до п.п 3.2 п.3 «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання товару» Додатку 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: - лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів на п.п. 6.3, 6.4, Розділу «Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією», згідно додатку 2 до тендерної документації; - виправлену форму «Цінова пропозиція» згідно Додатку 4 тендерної документації; - Додаток 1 (Протокол угоди про договірну ціну) до Договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції та виробничих процесів №5/840-23Н від 22.11.2023, який є частиною даного договору відповідно до п.п 3.2 п.3 «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання товару» Додатку 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.