Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 453 317 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 266,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 133 599,51 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)" |
| ЄДРПОУ: | 04012460 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Фролова |
| Телефон: | +380503054041 |
| E-mail: | frolova.irena@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 3-А |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
. Враховуючи, що процедура була оголошена на потребу 2024 року, у зв’язку із закінченням бюджетного 2024 року, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 31-01-2025, 11:36 по 11-02-2025, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У зв’язку із тим, що необхідно дати Учаснику час для виправлення невідповідностей виявлених при розгляді його тендерної пропозиції та у зв’язку з необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 06 грудня 2024 року.
В додатку №1 до Тендерної документації вказано: 1.1.1.У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази (власного складського приміщення, використання його на договірних або інших умовах – вказується найменування власника (ПІБ для фізичних осіб) та ідентифікаційний код (номер)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається копія такого договору з усіма додатками, актами, тощо (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів. Довідку в довільній формі, про наявність та місцезнаходження складського приміщення та підтвердження можливості відвантаження товару незалежно від обсягу заявки. 1.2.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та оригінал позитивного листа-відгука (всіх листів-відгуків), від Замовника (Замовників), з яким (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, (лист-відгук (листи-відгуки) повинен (повинні) містити інформацію про дату на номер договору, предмет договору, якість поставлених товарів, своєчасність виконання договору (-ів). 6.10. Учасник надає в складі Тендерної пропозиції лист – гарантію щодо можливості заміни поставленого неякісного Товару на протязі робочого дня від отримання вимоги від Замовника Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1.Учасником надано довідки про наявність матеріально-технічної бази в якій відсутня інформація щодо коду ЄДРПОУ орендодавця орендованих транспортних засобів та відсутня адреса місцезнаходження складського приміщення. 2. Щодо виконання пункту 1.2.3. Додатку 1 до ТД: Учасником надані видаткові накладні щодо виконання умов договору, але договір не підтверджено в повному об’ємі (відповідно до наданих Учасником листів відгуків) 3. Стосовно пункту 6.10. Додатку 1 до ТД: Учасником надано лист гарантію щодо можливості заміни поставленого товару на протязі робочого дня, але не зазначено що саме «поставленого НЕЯКІСНОГО товару». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: • Надати виправлену довідку в якій буде вказано номер ЄДРПОУ орендодавця транспортних засобів. • Надати виправлену довідку щодо орендованого складського приміщення в якій буде вказана адреса місця знаходження даного складського приміщення. • Надати документи щодо повного виконання одного з договорів вказаних в довідці про аналогічні договори. • Надати виправлений лист гарантію де буде вказане правильне формулювання згідно до вимог «щодо можливості заміни поставленого неякісного Товару на протязі робочого дня від отримання вимоги від Замовника»
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.