| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 430 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А4051 |
| ЄДРПОУ: | 26631130 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Чеповий |
| Телефон: | +380674348128 |
| E-mail: | chepovy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник спрощеної закупівлі ФУРГОНИ ВАНТАЖНІ, код: ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, ID: UA-2024-11-08-012969-a, за результатами розгляду Вашої пропозиції на сьогоднішній день, виявлено відсутність документу, передбаченого п. 1) СЕЦИФІКАЦІЇ – Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі.» Керуючись нормою абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, пропонуємо Вам виправити зазначені у цьому повідомленні невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель необхідного документу/документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.