Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 470 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРАБІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
| ЄДРПОУ: | 03357056 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Лісовий |
| Телефон: | +380473830547 |
| E-mail: | vugkgdr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19801, Україна, Черкаська область,Золотоніський р-н, селище Драбів , вул. Центральна, 99 |
1 |
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано гарантійний лист про наявність сервісного центру в м. Черкаси або Черкаському районі із зазначенням місцезнаходження сервісного центру; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 8 тендерної документації: Обов’язкова наявність сервісного центру в м. Черкаси або Черкаському районі, про що учасниками надається гарантійний лист із зазначенням місцезнаходження сервісного центру. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - гарантійний лист про наявність сервісного центру в м. Черкаси або Черкаському районі із зазначенням місцезнаходження сервісного центру;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.