Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 056 182 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 561,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волкова Маргарита Михайлівна |
| Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
4 |
1. Відповідно до підпункту 9) пункту 2 Розділу ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати підписаний Проект договору на закупівлю обов’язково з усіма повністю заповненими додатками — Додаток 3 до тендерної документації, за підписом керівника учасника (або уповноваженої особи, яка має право підпису Договору) та скріплена печаткою (у разі наявності). Учасником на виконання цієї вимоги наданий підписаний Проект договору з додатком №1 до договору, але в Специфікації в розділі «Найменування товару тип та марка» надана не повна інформація, а саме не вказане повне найменування запропонованого товару(шин для автотранспорту), марки (лінійки), також не вказана ціна за одиницю та загальна вартість відповідно до кожного найменування товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, надати повністю заповнені технічні характеристики товару з зазначенням марки (лінійки) шин, ціни за одиницю та загальну вартість відповідно до кожного найменування товару в проекті договору (Додаток 1 в специфікації). Звертаємо увагу учасника на те, що на етапі завантаження документів Переможця, також завантажується оновлений повністю заповнений проект договору з усіма додатками (тільки у випадку коли аукціон відбувся та були зміни в цінової пропозиції).
1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є постачання товарів, а саме: шини для автотранспортних засобів: зимові та літні. Учасником на виконання цієї вимоги надана довідка в якої зазначений предмет договору про постачання мастильних олив та мастильних засобів, що не відповідає вимогам, які передбачалися умовами визначеними в тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, довідку про виконання аналогічного договору з предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1.3 Розділу І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати документи, що підтверджують факт передачі товару та виконання такого договору у повному обсязі, а саме: копії актів прийому - передачі, видаткових накладних в період 2021-2024 років. Учасником на виконання цієї вимоги надана видаткова накладна з ознаками недостовірної інформації за № 0000000125 від 10.06.2021 року до договору поставки №15/2024року та з арифметичними помилками і некоректним оформленням первинного бухгалтерського документу, відповідно неможливо достовірно підтвердити факт передачі товару та повного виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам, які передбачалися умовами визначеними в тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, достовірну інформацію щодо факту передачі товару та виконання такого договору у повному обсязі, а саме: копії актів прийому - передачі, видаткових накладних в період 2021-2024 років та надати роз’яснення стосовно вищезазначеної видаткової накладної. 3. Відповідно до підпункту 5) пункту 2 Розділу ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 15 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником на виконання цієї вимоги наданий витяг, який сформований 11.11.2024 року за кодом доступу 133723060821, але після перевірки за цім кодом доступу на порталі https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents зареєстрована реєстраційна дія про запиту на видачу витягу від 31.05.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, достовірну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 15 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій . 4. Відповідно до підпункту 9) пункту 2 Розділу ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати підписаний Проект договору на закупівлю обов’язково з усіма повністю заповненими додатками — Додаток 3 до тендерної документації, за підписом керівника учасника (або уповноваженої особи, яка має право підпису Договору) та скріплена печаткою (у разі наявності). Учасником на виконання цієї вимоги наданий підписаний Проект договору з додатком №1 до договору, але в Специфікації в розділі «Найменування товару тип та марка» надана не повна інформація, а саме не вказані марки запропонованого товару (шин для автотранспорту). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, надати повністю заповнені технічні характеристики товару з зазначенням марки шин в проекті договору (Додаток 1 в специфікації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.