Період оскарження умов закупівлі - по 30-11-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-04-009432-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0415_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект м’яких меблів для вагонів СМК) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 16 000 000,00 грн без ПДВ (шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок без ПДВ) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 -2025 років (до 30.06.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 480 000,00 грн (чотириста вісімдесят тисяч гривень 00) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 000 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 160 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 480 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
| Телефон: | 380443097514 |
| E-mail: | pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
2 |
Продовжити розгляд пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 09.12.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-04-009000-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 1) На вимогу підпункту 3.1 пункту 3 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано лист виробника про представництво інтересів та підтвердження його офіційного представництва з терміном дії до 30.06.2024 року, але у складі своєї пропозиції учасником не надано підтвердження та документальне підтвердження пролонгації цього документу від запропонованого виробника продукції, оскільки відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, п.п.1.4.4, п.1.4 «Інформація про предмет закупівлі», п. 6.5 «Розділ 6. Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації строк поставки товарів та строк дії договору про закупівлі до 30.06.2025 та зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції. 2) На вимогу пункту 3.2 Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Розділ І. Вимоги до гарантії, яка надається Учасником (Принципалом) як забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає фінансова установа (Гарант) Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції, а саме банківську гарантію Строк дії якої складає менше ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (включно) та яка не містить посилання на не відповідну дату, номер і назву відповідного документа, з якого виникають базові відносини, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 5 до тендерної документації. 3) На вимогу підпункту 7.1 пункту 7 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), який сформований раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 3.1 пункту 3 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації: «3.1 Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.» пункт 3.2 Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Розділ І. Вимоги до гарантії, яка надається Учасником (Принципалом) як забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає фінансова установа (Гарант) Додаток 5 до тендерної документації: «3.2 Забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628,зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 480 000,00 грн (чотириста вісімдесят тисяч гривень 00). Додаток 5 до тендерної документації Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вимагається) І. Вимоги до гарантії, яка надається Учасником (Принципалом) як забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає фінансова установа (Гарант): 1. При поданні тендерної пропозиції Принципалом надається забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. 2. Забезпечення тендерної пропозиції складається за Формою забезпечення тендерної пропозиції і Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. В тому числі необхідно в тексті Форми забезпечення тендерної пропозиції частину тексту «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» замінити на «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей». 3. Строк дії гарантії повинен бути не менше ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (включно). 4. Платіжні реквізити Замовника (Бенефіціара): Адреса 03049, м. Київ, вулиця Уманська, будинок 8 МФО322669, Філія - Головне управління по м. Києву та Київській області АТ 'Ощадбанк' Адреса банку м.Київ, вул. Володимирська, 27 IBAN: UA333226690000026005300694277 код ЄДРПОУ 41022900 ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Філія "Пасажирська компанія" Або: Платіжні реквізити для здійснення переказів у іноземній валюті: BeneficiarybankBranch:Філія - Головне управління по м. Києву та Київській області АТ 'Ощадбанк' Addressbank:м.Київ, вул. Володимирська, 27 SWIFT: COSBUAUKXXX IBAN: UA333226690000026005300694277 За цією гарантією Гарант безвідклично та безумовно зобов’язується протягом 5 робочих днів з дня одержання першої письмової вимоги Бенефіціара сплатити Бенефіціару повну суму гарантії. Така оплата здійснюється без необхідності для Бенефіціара обґрунтувати свою вимогу, подавати будь-які інші документи, крім вимоги або виконувати будь-які інші умови. У вимозі Бенефіціара повинно бути зазначено, що сума, яка вимагається, має бути сплачена у зв’язку з невиконанням/неналежним виконанням Принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. Вимога Бенефіціара може бути оформлена у вигляді паперового оригіналу вимоги, оформленого належним чином (підписи уповноважених осіб, печатка Бенефіціара (якщо передбачено)) або автентичного SWIFT-повідомлення через банк Бенефіціара на SWIFT адресу Гаранта. 5. Текст гарантії не може містити: • інших умов про припинення зобов’язання Гаранта за гарантією, крім тих, що передбачені Положенням про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, зі змінами; • умов про ускладнення процедури сплати Бенефіціару суми гарантії.» підпункт 7.1 пункту 7 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5..» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.