Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 229 850 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 149,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31722818 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євтушенко Тетяна Іванівна |
| Телефон: | 380633129254 |
| E-mail: | zakypivli31722818@meta.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Видаткові накладні до аналогічного договору № 18/20-т від 14.05.2020р. не мають таких обов’язкових реквізитів: посади та прізвища зі сторони Покупця особи, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. Видаткові накладні до аналогічного договору № 21/21-т від 19.07.2021р. не мають таких обов’язкових реквізитів: посади та прізвища зі сторони Покупця особи, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. У складі пропозиції відсутній наказ (або розпорядження) чи виписка (витяг) з них про призначення на посаду керівника (про початок виконання обов’язків керівника). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути недоліки у видаткових накладних до аналогічного договору № 18/20-т від 14.05.2020р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Усунути недоліки у видаткових накладних до аналогічного договору № 21/21-т від 19.07.2021р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Наказ (або розпорядження) чи виписка (витяг) з них про призначення на посаду керівника (про початок виконання обов’язків керівника).
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Банківська гарантія не відповідає вимогам Додатку 4 до Тендерної документації в частині дотримання вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі - Вимоги), а саме: - Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром (крім випадків продовження строку дії). 1.2. Видаткова накладна до аналогічного договору № 46 від 01.03.2021р. не має таких обов’язкових реквізитів: посади зі сторони Покупця особи, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. Видаткова накладна до аналогічного договору № 42/23-т від 24.07.2023р. не має таких обов’язкових реквізитів: посади зі сторони Покупця особи, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. Видаткова накладна до аналогічного договору № 42/23-т від 24.07.2023р. не свідчить про поставку товару в повному обсязі по договору, що не відповідає вимогам п. 3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути невідповідності у банківській гарантії та викласти її відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації. 2.2. Усунути недоліки у видатковій накладній до аналогічного договору №46 від 01.03.2021р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Усунути недоліки у видатковій накладній до аналогічного договору №42/23-т від 24.07.2023р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.4. Видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по договору № 42/23-т від 24.07.2023р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.