Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
Відкритих торгів з особливостями згідно Постанови КМУ від 12.10.2022р № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 19 вересня 2019 року № 114-IX «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАД-СВІТЛО"ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37085446 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Хмара |
| Телефон: | +380509410477 |
| E-mail: | psvitlo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКА, 104 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" (ЄДРПОУ 44457857)пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна в процедурі закупівлі товару Світлофори (Світлофор пішохідний П1.1 з ТВЧ; Світлофорна секція до транспортного світлофора D=300 зі стрілкою наліво; Корпус світлофора 3.300; Табло відліку часу з індикацією (жовтий) ТОИС 1.20-Ж; Модуль світлодіодний СМЗ-300-01 (зелений); Модуль світлодіодний СМК-300-01 (червоний)) згідно «Код ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-11-01-007626-a Виявлені невідповідності: Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за Вих. № 18/11/5 від 18.11.2024р, в якій зазначено 1(один) договір . На підтвердження Учасник надав також 1 (один) договір із копіями підписаних видаткових накладних на поставку товару за договором, вказаним у довідці. Вимога тендерної документації: На вимогу підпункту 5.1.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1. пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен подати для усунення невідповідностей: Надати Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2021-2023 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса, телефон), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання сканованих копій договору зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору про поставку (продаж) товару, аналогічного даній закупівлі, із копіями підписаних видаткових накладних на поставку товару за договором, вказаним у довідці. *Аналогічними договорами вважаються: договори поставки товару згідно з предметом закупівлі..)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.