Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 045 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Ірина Григорівна |
| Телефон: | 380504486977 |
| E-mail: | kravchenkoira@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у «Довідці про повноваженя підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю.pdf» не зазначив особу (осіб) уповноважену(их) на представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. 2) Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник не надав та не підтвердив інформацію про виконання за період 2021-2024 років аналогічного/аналогічних договору/договорів (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі (запасні частини або комплектуючі для асфальтоукладача). Учасник відступив від встановленої форми у довідці з інформацією про виконання за період 2021-2024 років аналогічного/аналогічних договору/договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації – 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників – пункт 6.1. 2) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - 1. Кваліфікаційні критерії - 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункти 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Зазначити у довідці в довільній формі особу (осіб) уповноважену(их) на представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. 2) Надати довідку з інформацією про виконання за період 2021-2024 років аналогічного/аналогічних договору/договорів (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі (запасні частини або комплектуючі для асфальтоукладача) за встановленою формою (Додаток 1). Надати копії договору/договорів (з усіма додатками), копії видаткової/видаткових накладної/накладних по цьому договору/договорів (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору/договорів. Надати позитивний лист-відгук про належне виконання договору від Замовників, з яким укладено договір/договори, зазначених в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.