Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 367 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 835 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 11 010 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 31822150 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Гамзіна |
Телефон: | +380639517991 |
E-mail: | hamzina.sv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 54018, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 23 |
2 |
В ході розгляду встановлено наступні невідповідності. Пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації та, відповідно до п.28 Особливостей, переліком документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та зазначені в окремому Додатку №5 (п.2 (в)) передбачено надання: “Довідки про виконання договорів (не менше двох), щодо постачання аналогічного товару із зазначенням: номер, дата та предмету договору, замовника та його контактної особи (П.І.Б. та контактний телефон), сума договору, сума на яку було виконано договір, термін дії договору), відгуків про виконання вказаних у довідці аналогічних договорів.” Учасником, на виконання зазначеної вимоги, надано довідку про виконання лише одного договору щодо постачання аналогічного товару та відгук про його виконання. Таким чином, Учаснику для усунення встановлених невідповідностей необхідно розмістити в електронній системі закупівель уточнену Довідку про виконання не менше двох договорів, щодо постачання аналогічного товару та відповідно відгук про виконання другого договору. Інформацію про усунення встановлених невідповідностей необхідно надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.