Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 216 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 162 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-24-000541-a, далі - Закупівля) – ФОП Грицук Віталій Юрійович (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.10.2024 №194, зі змінами від 25.10.2024, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед яких, зокрема, але не виключно: документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації, інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, пункту 28 Особливостей, викладеним в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Грицук Віталій Юрійович до Закупівлі встановлено, що на підтвердження вимог замовника, викладених в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано порівняльну таблицю, яка містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (інформація вказана у файлі pdf. «інф. про технічні та якіс.» за Вих. №2610/06 від 26 жовтня 2024р) в якій не зазначено вид системи керування запропонованого учасником в якості еквівалента товару, про що вимагалось замовником в Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, учасником не надано документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в пункті 3 Додатку 2, а саме: не надано документи передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики запропонованого учасником товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо), що в свою чергу є порушенням вимог замовника в цій частині. Додатково до зазначеного, замовником встановлено, що всупереч вимог, викладених в Додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а відтак і відповідності встановленого замовником кваліфікаційного критерію, та з огляду на визначений Додатком 1 вичерпний перелік документів, що має бути подано учасником для підтвердження наявності у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (договорів), учасник не надав документ, який засвідчує факт передачі товару, в тому числі його назву, кількість та вартість відповідно до пункту 1.3. Договору №230-3110/1080 від 12.11.2019, поданого ним в якості аналогічного, та відповідно за яким в складі документів тендерної пропозиції учасника міститься відгук від 29.10.2024 №01-14/85 про належне виконання договору на поставку двигунів човнових підвісних MERCURY F9.9MH згідно коду ДК 021:2015 42110000-3 Турбін та мотори, який в свою чергу не відповідає коду за яким замовником оголошувалась закупівля а відтак, не може бути визначений замовником як аналогічний. У зв’язку з вищевикладеним, з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи документи передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики запропонованого учасником товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо), порівняльну таблицю, яка містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, із зазначенням інформації про вид системи керування запропонованого учасником в якості еквівалента товару, щодо кожної позиції, вказаної в Додатку 2 до тендерної документації та документ, який засвідчує факт передачі ФОП Грицук В.Ю. у власність Покупця - Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради, продукції за ЄЗС ДК 021:20215 42110000-3 Турбіни та мотори, який відповідно до п. 1.3. Договору №230-3110/1080 від 12.11.2019 засвідчує назву, кількість та ціну (вартість) переданої продукції. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.