Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 740 074,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 700,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 52 202 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
| Контактна особа: | Каріна Ткаченко |
| Телефон: | +380612246921 |
| E-mail: | byxsmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
2 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1.Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.1.1 Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, а саме офісне приміщення, складське приміщення, транспортні засоби (або наявність партнерських відносин з перевізником) тощо. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» у п.3 графи «інформація про правову підставу володіння або користування» не вірно зазначена підстава відповідно до наданого у складі пропозиції договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції копій договорів. 2. Відповідно до п.1.2 Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: працівники, які безпосередньо будуть залучені до виконання договору, що мають вищу освіту. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. На підтвердження інформації, щодо офіційно працевлаштованих працівників, надати у складі пропозиції копію документу, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником: - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (разом з усіма додатками), відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) за останній звітній період та копію штатного розпису. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (разом з усіма додатками), відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) за останній звітній період та копію штатного розпису. 3. Відповідно до п.1.4 Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. Учасники фізичні особи-підприємці, які не є платниками податку на додану вартість, надають податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за останній звітній період, визначений відповідно до ПКУ. Учасники фізичні особи-підприємці, які є платниками податку на додану вартість, надають податкову декларацію платника податку на додану вартість за останній звітній період, визначений відповідно до ПКУ. Учасники юридичні особи, які є платниками податку на додану вартість надають у складі своїх пропозицій фінансову звітність за останній звітній період, визначений ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». При цьому, відповідно до наданої учасниками фінансової звітності, сумарний дохід підприємства рядок 2280 або рядок 2290 (в залежності від форми складання звітності), зазначений в фінансовій звітності учасника за останній звітній період не повинен бути меншим ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Інформацію про ненадання фінансової звітності» у зв’язку з тим, що підприємство новостворене. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями фінансову звітність за період роботи. При цьому, відповідно до наданої учасниками фінансової звітності, сумарний дохід підприємства рядок 2280 або рядок 2290 (в залежності від форми складання звітності), зазначений в фінансовій звітності учасника за останній звітній період не повинен бути меншим ніж очікувана вартість цієї закупівлі. 4. Відповідно до п.4.10. Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» якщо Учасник не є виробником товару, то на підтвердження зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором/представником виробника(ів) щонайменше трьох позицій запропонованого товару та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи дилера/представника виробника на ім’я учасника, за змістом якого дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу автомобільних шин для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника є офіційним дилером/дистриб’ютором/імпортером/представником виробника. Зазначений лист надається разом з документами, що свідчать, що дилер/представник виробника є офіційним представником/дилером торгової марки (або бренду) виробника. Відповідно до п.8.21. Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сертифікат від LAUFENN без автентичного перекладу українською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями автентичний переклад українською мовою сертифікату від LAUFENN. 5. Відповідно до п.6. Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» повинна бути оформлена Учасниками згідно з Додатком №4 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з допущенням формальної описки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.