Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 770,90 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 45 державна пожежно-рятувальна частина Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області |
| ЄДРПОУ: | 38176455 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Соловйов |
| Телефон: | +380500642926 |
| E-mail: | o.soloviov@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП ЗАГИЧКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА (Код ЄДРПОУ 3334215889) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, - є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі – згідно з Додатком 1 до тендерної документації: тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації; учасником було надано тендерну пропозицію, проте не було повністю заповнено форму. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заповнену тендерну пропозицію за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації 2) Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації: інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до тендерної документації; - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки запасних частин). - Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі, учасником не надано належним чином завірену копію аналогічного договору з поставки запасних частин, та належним чином завірену копію документу, що підтверджує факт поставки товару в повному обсязі, а також не заповнено додаток 1.6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заповнений додаток 1.6 до тендерної документації, належним чином завірену копію аналогічного договору та документу, що підтверджує факт поставки товару в повному обсязі. 3) Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації: проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); учасником не надано додаток 1.5 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заповнений (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього) додаток 1.5 до тендерної документації. 4) Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, абзац 7 Документи пропозиції, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі/ листи-роз'яснення/ гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням власного ім’я та ПРІЗВИЩА, посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. Учасником надано документи без підпису, без відбитка печатки, а також КЕП не було накладено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 4.1. Документ Вих.№01 від 05.10.2024 інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 45,47 Особливостей – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.2. Документ Вих.№02 від 05.10.2024 довідка про відсутність підстав для відмови передбачених ч.2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пп.2 п.45 Особливостей – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.3. Документ Вих.№03 від 05.10.2024 довідка в довільній формі, що містить інформацію про уповноважену особу учасника процедури закупівлі, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції/спрощених закупівель, договорів – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.4. Документ Вих.04 від 05.10.2024 довідка пояснення про причини ненадання копій ліцензій на провадження певного виду діяльності – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.5. Документ Вих.№05 від 05.10.2024 довідка щодо системи оподаткування – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.6. Документ Вих.№06 від 05.10.2024 довідка про причини ненадання документів та не використання фірменного бланку – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.7. Документ Вих.№07 від 05.10.2024 відомості про учасника процедури закупівлі - – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.8. Документ Вих.№08 від 05.10.2024 довідка - – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.9. Документ Вих.№09 від 05.10.2024 лист-згода на обробку персональних даних -– підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.10. Документ Вих.№10 від 05.10.2024 довідка щодо захисту довкілля – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.11. Документ Вих.№11 від 05.10.2024 довідка про місцезнаходження – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.12. Документ Вих.№12 від 05.10.2024 довідка щодо резидентства – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.13. Документ Вих.№13 від 05.10.2024 гарантійний лист щодо дотримання норм чинного законодавства – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.14. Документ Вих.№14 від 05.10.2024 гарантійний лист щодо відсутності накладених санкцій – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; 4.15. Документ Вих.№14 від 05.10.2024 Довідка/лист-пояснення щодо причин ненадання копій сертифікату відповідності, або копій паспорту якості тощо – підписаний у відповідності до вимог тендерної документації; (підписаний у відповідності до вимог тендерної документації - це здійснення підписання документа власним підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням власного ім’я та ПРІЗВИЩА, посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) АБО накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП) на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.