Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 225 666 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 256,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 769 UAH |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Желєзний Костянтин |
| Телефон: | +380630262202 |
| E-mail: | 100pa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Відповідно до абзацу третього таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації учасник, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, повинен надати сканкопiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), складеної за формою додатку 5 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» надав у складі документів тендерної пропозиції аналогічний договір № 592-23 (ЦЗ) від 28.07.2023 (файл «13.1 Дог. ВЧ №592-23(ЦЗ) від 28.07.pdf»), згідно з п 13.1. якого невід’ємною частиною договору є: - Додаток 1 – Специфікація на 1 арк; - Додаток 2 – Технічний опис на 1 арк; - Додаток 3 – АКТ приймання-передавання товару для перевезення на 1 арк. Також наявні сканкопії додатків 1 та 2 до зазначеного аналогічного договору, видаткова накладна № 1044 від 27.07.2023 на підтвердження факту виконання умов договору, а також додаткова угода 1-23 від 28.08.2023. Проте у складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» відсутня сканкопія невід’ємної частини аналогічного договору № 592-23 (ЦЗ) від 28.07.2023, а саме: Додаток 3 – АКТ приймання-передавання товару для перевезення на 1 арк., що призводить до не відповідності пропозиції учасника вимогам таблиці 2 додатку 3 та додатку 5 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 1 таблиці 3 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 2 до цієї Документації. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» надав довідку вих. № 013899-02 від 17.10.2024 р. (файл «2. Технічні характеристики.pdf»), згідно з якою підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним в додатку 2 до тендерної документації. Документи, які підтверджують можливість учасника дотримуватися та виконувати технічні вимоги замовника також надані та наявні в складі документів тендерної пропозиції, а саме: вих. № 013899-04 від 17.10.2024 р. (файл «4. Гарантійний лист (НОВИЙ).pdf»); вих. № 013899-05 від 17.10.2024 р. (файл «5. Гарантійний лист (ПОСТАВКА).pdf»); вих. № 013899-06 від 17.10.2024 р. (файл «7. Гарантійний лист (ціна пропозиції).pdf»); вих. № 013899-07 від 17.10.2024 р. (файл «8. Довідка відповідності вимогам захисту довкілля.pdf»); вих. № 013899-08 від 17.10.2024 р. (файл «9. Гарантійний лист (обмін Товару).pdf»); вих. № 013899-09 від 17.10.2024 р. (файл «10. Довідка (обсяг закупівлі).pdf»); вих. № 013899-13 від 17.10.2024 р. (файл «14. Гарантійний лист від дистриб’ютора.pdf»); вих. № 013899-21 від 17.10.2024 р. (файл «23. Гарантійний лист (загальні вимоги)»). Проте серед документів тендерної пропозиції учасника немає консолідованої довідки, в якій учасник повідомляє замовника, що дотримуватиметься та має можливість виконання технічних вимог до предмету закупівлі, наведених в додатку 2 до тендерної документації, що призводить до невідповідності вимогам пункту 1 таблиці 3 додатку 3 до тендерної документації. З урахуванням викладеного учаснику ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» необхідно виправити зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.