Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 850,83 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 189,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
| Телефон: | 0487388575 |
| E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Учасником надано лист щодо відсутності санкцій не у відповідності до вимог замовника (не всі нормативно-правові акти зазначено, що вимагалось замовником згідно п. 3 таблиці 2 додатку 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідної інформації в електронну систему закупівель. 2. Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду надано не завірену копію договору та відгуку, що не відповідає вимогам пункту 1.6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, згідно якого Документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів (копії мають містити позначку «копія вірна», ПІБ, посаду та підпис особи, що уповноважена на подання тендерної пропозиції) у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених відповідно до вимог тендерної документації документів. 3. Учасником надано видаткові накладні до аналогічного договору, які не містять підпис ані учасника ані замовника по аналогічному договору, що не відповідає вимогам пункту 1.6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, згідно якого Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – УЕП/КЕП), на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП/КЕП. Таким чином, учасник має завантажити підписані паперові копії документів або електронний документ із накладенням електронного підпису учасника та замовника по аналогічному договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.