Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
| ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Тетяна Віталіївна |
| Телефон: | 380679717982 |
| E-mail: | vz.mtskpst@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
1 |
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника Фізична особа-підприємець Пшеничний Павло Степанович, поданих у складі тендерної пропозиції , наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Пшеничний Павло Степанович надав у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме Договір поставки № 12/04/24 від 12 квітня 2024 року з ТОВ “ДОНСНАБТЕХСЕРВИС” (ДОГОВІР ПОСТАВКИ Nº 120424.pdf). Натомість, відсутні будь-які документи на підтвердження виконання договору. 1.2. Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Пшеничний Павло Степанович не надав у складі тендерної пропозиції додатковий документ на виконання пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства”) до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 2.1. Пункт 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” ДОДАТКУ 2 до тендерної документації та пункт 11 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства”) до тендерної документації. 2.2. Пункт 4 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства”) до тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Пшеничний Павло Степанович для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 3.1. Копії видаткових накладних та/або акту прийому-передачі та/або копію листа-відгука від контрагента та/або іншого документу, що підтверджують виконання аналогічного договору. 3.2. Сертифікат відповідності (з додатками, у разі їх наявності); та/або паспорт/сертифікат якості; та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів) та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо запропонованого учасником предмету закупівлі. Документи/інформацію для усунення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.