Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 83 498 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 834,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницяоблводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Якименко |
| Телефон: | +380432537398 |
| E-mail: | uovinvodokan@vinvk.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Антоненко Ігор Анатолійович в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Шини (код ДК 021:2015-34350000-5 “Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності”), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Згідно п. 7 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати довідку в довільній формі щодо сплати податків та зборів (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (за наявності)) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто про сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів, а також до державних цільових фондів (наприклад вказати чи учасник є платником ПДВ, податку на прибуток, інше). В порушення зазначеної вимоги учасник надав лист-роз’яснення (що він є платником єдиного податку другої групи та не є платником ПДВ), але не вказав всю інформацію про систему оподаткування по якій працює учасник. 2. Згідно п. 10 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (або Уповноваженої особи), скріплену печаткою (у разі використання) про згоду з умовами договору згідно Додатку 3 Документації. В порушення зазначеної вимоги учасник не надав довідку про згоду з умовами договору згідно Додатку 3 Документації. 3. Згідно п.17 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації,Учасник закупівлі мав надати Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що він не відноситься до громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. В порушення зазначеної вимоги учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку а не гарантійний лист. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ФОП Антоненко Ігор Анатолійович необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Надати довідку в довільній формі щодо сплати податків та зборів згідно п.7 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації. 2. Надати довідку на фірмовому бланку про згоду з умовами договору згідно Додатку 3 Документації. 3. Учасник має надати гарантійний лист згідно п. 17 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.