Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 920 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 35692211 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рабенко Надія Михайлівна |
| Телефон: | +380442803610 |
| E-mail: | kp-pechersk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,Київ, пров. Івана Мар’яненка, 7 |
1 |
08.10.2024 ТОВ «УКРАВТО ГОЛОСІЇВСЬКИЙ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції на закупівлю за предметом «код ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль на базі RENAULT EXPRESS або еквівалент)», номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-09-30-009296-a. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації, учаснику необхідно надати документи, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника, зокрема: 5.3. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 5.9. Довідка з відомостями про Учасника. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТО ГОЛОСІЇВСЬКИЙ», були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації. З огляду на вищезазначене, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у визначений Особливостями строк. Для цього Учасником повинні бути надані вищевказані документи у повному обсязі з урахуванням вимог тендерної документації, а саме: 1. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), відповідно до п. 5.3 Додатка №2 до тендерної документації; 2. Довідка з відомостями про Учасника, відповідно по п. 5.9 Додатка №2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.