Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2024, 00:00
код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 780 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 400 UAH |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Володимир Вигівський |
| Телефон: | 380443096911 |
| E-mail: | vegovskij@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Глорія-Д" (ЄДРПОУ 38024782) у процедурі закупівлі UA-2024-09-24-013785-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель). 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань подається у вигляді, наведеному в Додатку 2 пункту 7 «Інші документи та інформація ,які вимагаються цією тендерною документацією» підпунктом 7.1 до тендерної документації. 3.Привести та надати Учаснику ТОВ «Глорія-Д» витяг з ЄДР до вимог Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.