Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 103 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 515 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління Служби безпеки України в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 20001645 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Слабчук |
| Телефон: | +380993083284 |
| E-mail: | slabchuk.vika@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Єврейська, 43 |
2 |
1. Згідно п. 1 додатку 1.2. до Тендерної документації Замовником встановлена вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: 1.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.3. Надати копію не менше ніж одного договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких). 1.4. копії/ю документів/а (видаткових накладних або актів прийому-передачі, тощо) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Невідповідність: Учасником завантажено довідку з інформацією про аналогічний договір № ВПр188А-0004 від 11.07.2017, видаткові накладні та акти приймання-передачі товару. Дата аналогічного договору 11.07.2024 року, однак у видаткових накладних документ підстава вказано договір № ВПр188А-0004 від 07.07.2017. Таким чином, Замовник не має можливості перевірити достовірність виконання договору у повному обсязі у зв’язку із невідповідністю дати аналогічного договору та датою договору у видаткових накладних. Вимога: надати документи на виконання аналогічного договору, які відповідають № та даті договору наданого у довідці про виконання аналогічних договорів або надати інший аналогічний договір та документи, які підтверджують його виконання та відповідно довідку про виконання аналогічних договорів. 2. Відповідно до пп.3. Розділу ІІІ Тендерної документації «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог (у тому числі): 3) якщо документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо». Невідповідність: Учасником надано документи без власноручного підпису та печаті та електронний підпис Учасник накладає тільки на тендерну пропозицію в цілому, а не на кожний документ окремо. Вимога: Відповідно до пп.3 Розділу ІІІ Тендерної документації надати документи Учасника із накладенням КЕП/УЕП на кожен документ окремо або ж надати документи з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням ім’я/ініціалів, ПРІЗВИЩА та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (за винятком оригіналів, нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.