Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Товар за кодом ДК021-2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби. Закупівля проводиться згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 473 368,17 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
| Телефон: | 380486875043 |
| E-mail: | o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Транспортний засіб аварiйно-ремонтного призначення), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-09-09-011285-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СП З ЦІ ПЕГАС АВТОТРЕЙД» встановлено наступні невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи та/або інформацію не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: лист-гарантію надано не у відповідності до пункту 3 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: - лист-гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.