| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 271 256,75 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 712,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2024-09-05-001263-a, далі - Закупівля) – ТОВ "КРАМАР ПАРТС" (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 №122, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації серед яких зокрема, але не виключно: документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації та лист-згода на обробку персональних даних. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ТОВ "КРАМАР ПАРТС" до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не надав документи які вимагались замовником в пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, надана учасником в складі документів тендерної пропозиції лист згода на обробку персональних даних (без номера та дати), подана від учасника закупівлі – ТОВ "КРАМАР ПАРТС", що в свою чергу є порушенням вимог ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних", яким встановлено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відтак лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. У зв’язку з вищевикладеним, з метою усунення виявлених невідповідностей, Учаснику необхідно завантажити до електронної системи інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати скановані копії завірені підписом та печаткою (за її наявності) учасника сертифікату якості або декларацію про відповідність або інший документ, що підтверджує його якість. Якщо товар не підлягає сертифікації, довідку про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та лист - згоду на оброку персональних даних, подану від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.