Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: акваторія морського порту Південний, Україна. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.11.2025 року, але не раніше 01.11.2025 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000 000,00 грн. без ПДВ / 372 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.09.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Для платників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку. Для неплатників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та завірений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 15. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю, надається переможцем процедури закупівлі в електронній формі через електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 310 000 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 550 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон: | 380487381719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
0 |