Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 507 800 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 77 539 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khm.gov.ua |
Контактна особа: | Журавльова Тетяна |
Телефон: | +0382764502 |
E-mail: | t_zhuravlova@khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
7 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІЛВУС ГРУП"(ЄДРПОУ 45122419) у процедурі закупівлі «Безпілотний авіаційний комплекс, код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-30-008046-a виявлено наступні невідповідності: 1. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: п.п. 3.1.2. Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначені відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Відповідно у Додатку 5 тендерної документації п.13 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» абзац 1 *** інформаційна довідка в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2021-2024 рр., (відповідно до пункту 5 підпункту 3.5.2.Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Відповідно до Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством»: п.п.3.5.2. «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно-технічної частини наступні документи»: *Кваліфікаційний критерій: п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». *Документальне підтвердження» : -«Інформаційна довідка в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2021-2024 рр. із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару, замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору. Учаснику надати відповідний документ. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення вищезазначених невідповідностей учасник ТОВ "МІЛВУС ГРУП" (ЄДРПОУ 45122419) має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнюючі/нові документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.