Закупівлю оголошено - 28-08-2024, 15:56. Дата останніх змін - 28-08-2024, 15:57

Дорожнє обладнання

Державна закупівля - UA-2024-08-28-008631-a Дорожнє обладнання від замовника Комунальне підприємство "Зіньків-благоустрій" Зіньківської міської ради від 8/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-28-008631-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-28-000569-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-08-2024, 15:56
по 02-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-08-2024, 15:56
по 05-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00

Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
850000
850 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:17 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Зіньків-благоустрій" Зіньківської міської ради
ЄДРПОУ:45317774 Досьє YouControl
Контактна особа:Копиця Ніна
Телефон:380956335909
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
38100, Україна, Полтавська область,Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 67
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Дорожня технічна сіль (3492710 ...
850 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дорожня технічна сіль (34927100-2 - Дорожня сіль)

120
тонна
38100 Україна Полтавська область Зіньків вулиця Польова,9
по 10-10-2024
34927100-2
Дорожня сіль


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-08-2024, 15:57:23
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-08-2024, 15:38:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-08-2024, 15:38:29
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Дорожня технічна сіль (34927100-2 - Дорожня сіль)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність автомобільного транспорту або іншою технологією, яким (якою) буде забезпечуватись доставка товару до місця призначення. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. 1.2. Копія щонайменше одного документу2, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. 1.3. У разі використання автотранспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватись доставка товару до місця призначення не перебуває у власності учасника, додатково надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яке видано власнику(ів) такого(их) автотранспортного(их) засобу(ів).
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Способи підтвердження:
Документ
Кваліфікаційні критерії
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Дорожня технічна сіль (34927100-2 - Дорожня сіль)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, та ін.) одноосібно. 2.2. Документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі). Виконання вимоги, що визначена у даному пункті, вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. Учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором, які виконуються функції керівника підприємства, бухгалтера, водія(ів), якими здійснюється керування автотранспортним(ми) засобом(ами), за допомогою яких здійснюється доставка товару. Документальним підтвердженням наявності в учасника працівника (або залученого спеціаліста), із дотриманням однієї із наступних умов: 2.2.1. у разі наявності штатного працівника надається копія трудової книжки із відповідним записом (із найменуванням посади, яку займає працівник) та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)та/або працівник є керівником учасника) копія трудової книги на такого працівника не надається); 2.2.2. у разі наявності позаштатного спеціаліста надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру, який не є договором субпідряду/співвиконання); 2.2.3. умовами даної закупівлі не передбачається залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання умов договору, тому учасник не має права надавати документів на відповідні послуги, згідно до яких залучаються працівники ата/або автотранспортний(і) засіб(оби), які належать до іншого суб’єкта господарювання. Такий відносини вважаються господарськими відносинами на умовах субпідряду/співвиконання. 2.2.4. Як виключення, до умов, що визначені у п. 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, у разі подання пропозиції від фізичної особи-підприємця (або фізичної особи) документи, якими підтверджується наявність в учасника бухгалтера, водія, на особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (у відповідності до інформації, яка надається учасником на виконання вимог п.2.1) одноосібно, не надаються. 2.2.5. У разі надання інформації та документів згідно вимог п.2.2.1 та п.2.2.2 додатково надається копія повідомлення про прийняття працівника на роботу направлена до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. У повідомленні про прийняття на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої особи (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. Як виключення, повідомлення про прийняття працівника на роботу разом із квитанцією не надаються на члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації.
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Способи підтвердження:
Документ
Кваліфікаційні критерії
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Дорожня технічна сіль (34927100-2 - Дорожня сіль)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Інформація та документи, які учасник повинен надати для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань, які на момент подання пропозиції є повністю виконаними з урахуванням вимог, які визначені аналогічним(и) правочином(ами), крім умов, які встановлені для забезпечення виконання гарантійних зобов’язань перед учасником. Для виконання даного критерію достатньо надання інформації щонайменше за один аналогічним договором. 3.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за аналогічним договором на постачання аналогічного товару. 3.2. Документ(и), що підтверджують наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань щонайменше за одним правочином. Повна(і) копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеним(и) та виконаним(и) правочином(ами) – договір(ори), акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і). У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708. 3.2.1. Документи, що надаються на виконання п.3.2 без зазначення даних або реквізитів встановлених (або передбачених) у документах або їх додатках, які надаються у складі пропозиції у вигляді невід'ємних частин документів вкладеного правочину, або документи надаються без додатків, якщо такі передбачені умовами, визначеними у документі(ах) вважаються такими, що не надані в цілому, а тому не можуть достовірно підтвердити відповідність умовам замовника. 3.3. Учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2 повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметом(ами) постачання товару(ів), які є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються документи із урахуванням виконаних правочинів, що були вкладені у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається: 3.3.1. інформація із урахуванням факту виконання правочину(ів), що було вкладено у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими відповідним(и) річним(и) планом(ами), оголошенням(и) закупівель (або повідомлення(нь) про намір(и) укласти договір за результатом здійснення переговорної процедури закупівлі), звітами про виконання договорів про закупівлі за кожним окремо договором та окремо договором(ами), що укладено із замовником(ами), що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Додатку 2 до тендерної документації. У разі надання учасником інформації про фактичну оплату договору у розмірі 0,00 грн., яка відображається у звіті про виконання договору про закупівлю, щодо виконання одно із аналогічних договорів, такий договір не може підтвердити наявність достатнього досвіду виконання аналогічних зобов’язань; 3.3.2. зведена інформація із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремої(их) транзакції(й) про фактично здійснені платежі за поставлений товар згідно до закупівлі за аналогічним предметом учаснику (постачальнику) згідно до наданого(их) аналогічного(их) договору(ів), згідно до вимоги п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Примітка: у разі якщо учасник є новоутвореним - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів; без надання інформації, яка вимагається п.3.1, 3.2, 3.3 Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності, без зазначення інформації про кінцевий строк виконання зобов’язань з боку учасника у таблиці 1 Додатку 2.1 тендерної документації. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції із наданою учасником інформацією із дотриманням умов, які є обов’язковими для виконання учасником, яка в свою чергу впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Статус: Активна
Дата створення: 28-08-2024, 15:56:25
Способи підтвердження:
Документ
Кваліфікаційні критерії
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ