Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 486 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 430 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 40108833 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://lv.npu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Оксаніч |
| Телефон: | +0322586783 |
| E-mail: | zakupivli_lviv_gunp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,місто Львів, ПЛОЩА ГЕНЕРАЛА ГРИГОРЕНКА, будинок 3 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до п. 1 Додатку 1 Тендерної документації учаснику необхідно надати встановленого зразка довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічним вважається договір на поставку запчастин, що є предметом закупівлі (не менше 5 позицій/найменувань, які є у технічному завданні). Крім того, відповідно до Переліку документів, що повинні бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 2 ТД, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо можливості поставки в термін 2 робочих дні з моменту подання Замовником Заявки- замовлення у довільній формі, або іншої (письмової чи усної в телефонному режимі) інформації від Замовника, щодо потреби в поставці товару. У разі порушення постачальником 2-ох денного терміну поставки або систематичної поставки товару неналежної якості, Замовник може розірвати договір у односторонньому порядку попередивши про це Постачальника в термін 5 календарних днів (п. 1 Переліку) та гарантійного листа, що у разі постачання неякісного Товару, виявлення дефектів товару, Учасник забезпечує за свій рахунок заміну такого неякісного Товару якісним і передачу Замовнику протягом 2 робочих днів (п.2 Переліку). Однак, в складі тендерної пропозиції зазначених документів не міститься. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.