Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 9 850 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 100 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Токаренко |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | n.tokarenko@patrol.police.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП "Пікалова Лариса Віталіївна" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Надано Гарантійний лист, де зазначається гарантійний строк на товар, в якому невірно вказано назву предмету закупівлі. - Не надано Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП "Пікалова Лариса Віталіївна" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати Гарантійний лист, в якому зазначається гарантійний строк на товар, з вірно вказаною назвою предмету закупівлі. - Надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.