Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 364 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 45378093 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кобута Наталія |
| Телефон: | 380689531652 |
| E-mail: | gu@if.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76015, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Джіа" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Квадрокоптер DJI Matrice 300 RTK з камерою нічного бачення DJI Zenmuse H20N або еквівалент виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен документи на правомочність укладання договору про закупівлю та підписання пропозиції. Учасник відповідно до пункту 2 для юридичних осіб повинен надати Скан-копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Скан-копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.