| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 142 052,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 420,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
0 |
Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2024-08-12-008132-a, далі - Закупівля) – ФОП Танчик Андрій Сергійович (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2024 №75, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед яких, зокрема, але не виключно: скан-копію підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, затверджені печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом), підписаний та скріплений печаткою Учасника (у разі наявності печатки) проект договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації, (затверджується печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом), інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, пункту 28 Особливостей, викладеним в Додатку 1 до тендерної документації, копією паспорта - у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України - у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копію довідки про реєстрацію місця проживання особи). Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Танчик Андрій Сергійович до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник надав підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, (інформація вказана у файлі pdf. «Технічні умови» вих №01/1 від 20.08.2024) з порушенням вимог тендерної документації в частині їх затвердження печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом), як того вимагалось Замовником в тендерній документації. Додатково до зазначеного, замовником встановлено, що учасник не надав підписаний та скріплений печаткою Учасника проект договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації, (затверджується печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом), та інші документи, що вимагались тендерною документацією, серед яких: документи на підтвердження відповідності учасника, встановленому в Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційному критерію, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та копію довідки про реєстрацію місця проживання особи. Крім того, учасником порушено вимоги тендерної документації в частині подачі тендерної пропозиції, вимоги до якої визначені замовником в тендерній документації. Зокрема в п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, замовником в становлено наступне: документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, мають бути сформовані станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведенні цієї закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що подані учасником у підтвердження тендерної пропозиції довідки, гарантійні листи, листи-гарантії за номерами: вих. №01/1 від 08.08.2024, вих. № 01/1 від 08.08.2024 (довідка про відсутність підстав відмови в участі в закупівлі), вих. №03/1 від 08.08.2024, вих. 02/1 від 08.08.2024, вих. №03/1 від 08.08.2024, вих. №01/1 від 08.08.2024 (довідка, що містить інформацію про уповноважену особу учасника процедури закупівлі), вих. №03/1 від 08.08.2024, вих. №04 від 08.08.2024, вих. №03/1 від 08.08.2024, вих. №05/1 від 08.08.2024, вих №06/1 від 08.08.2024, вих №07/1 від 08.08.2024, вих. №11/1 від 08.08.2024, вих. №12/1 від 08.08.2024, вих. № 12/2 від 08.08.2024 та вих. №13/1 від 08.08.2024 датовані до дати затвердження Замовником відповідної потреби в закупівлі, відтак і прийняття рішення про здійснення закупівлі у визначеному Законом та Особливостей порядку. У зв’язку з вищевикладеним, з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи скан-копію підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, затверджені підписом та печаткою на кожній сторінці, скан-копії проекту договору (Додатку 3) тендерної документації, затверджені підписом та печаткою на кожній сторінці, документи про підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно Додатку 1 до тендерної документації, копію довідки про реєстрацію місця проживання особи та надати довідки, датовані не раніше дати оголошення процедури закупівлі за вказаним в оголошенні предметом. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.