Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Чернівецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04062216 Досьє YouControl |
Сайт: | https://city.cv.ua/ |
Контактна особа: | Богдана Заліщук |
Телефон: | +380668782715 |
E-mail: | tender.chrada@gmail.com |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі(в зв'язку із зверненням ВЧ).Зміна КЕКВ закупівлі з 3110 на КЕКВ 2210.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 20-08-2024, 13:59 по 31-08-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.