Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 62 857,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 314,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуприна Олександр |
| Телефон: | 380504405903 |
| E-mail: | o.chupryna@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі пропозиції Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Комплект запасних частин для шлагбауму для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), UA-2024-08-06-001669-a Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1.1 Таблиці №1 до Додатку №1 Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему копію підписаного аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.3 Таблиці №3 до Додатку №1 Лист-згода керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно нижченаведеної форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему лист-згоду згідно форми наведеної в Додатку №1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.4 Таблиці №3 до Додатку №1 Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.5 Таблиці №3 до Додатку №1 Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.6 Таблиці №3 до Додатку №1 Паспорт (сторінки 1-5 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двостороння копія паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (зі змінами) (для фізичних осіб). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему скан-копію паспорту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.2 Таблиці №3 до Додатку №1 Якщо учасник процедури закупівлі являється представником, дилером, партнером або дистриб’ютором він повинен надати документ від виробника товару або його офіційного представництва, який підтверджує повноваження учасника на розповсюдження товару на території України, який пропонується до постачання з підтвердженням гарантійних зобов’язань. Для підтвердження представництва в Україні, учасник закупівлі додатково надає документ (и), що засвідчує (ють) факт офіційного представництва в Україні, відповідно до чинного законодавства. Примітка: вимога п. 2.2. не розповсюджується на учасника процедури закупівлі, який є виробником товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему документ від виробника товару або його офіційного представництва, який підтверджує повноваження учасника на розповсюдження товару на території України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1 Таблиці №4 до Додатку №1 Довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему довідку складену у довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі». Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є директор Вишинський Юлій Борисович і тип підпису тендерної пропозиції є «Удосконалений», що не відповідає вимогам до підпису які встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.