Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2024, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 159 827,31 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 799,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uspa.gov.ua |
Контактна особа: | Пасічна Катерина |
Телефон: | 380487759516 |
E-mail: | katerina.pasichna@uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиція подані документи, які безпосередньо підготовлені Учасником та підписані удосконаленим електронним підписом, що не відповідає встановленим вимогам пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. При цьому учасником поданий документ «НАКАЗ №17092020», при перевірці замовником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виникає помилка. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до Тендерної документації: Звертаємо увагу! Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням електронного підпису на кожен електронний документ. Докладніше викладено в п.1 Розділу ІІІ (стор.4-5) цієї Тендерної документації. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 4 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "АРТЕМІДА ТАЙЕРС СОЛЮШН" необхідно: Завантажити документи/файли, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.