Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 04351274 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганусич Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380669160604 |
E-mail: | prozorro-miskarada@ukr.net |
Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,місто Перечин, пл Народна 16 |
0 |
ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (повне найменування юридичної особи) Код ЄДРПОУ 04351274 ПРОТОКОЛ 07.08.2024р. м. Перечин №76 Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA – 2024-07-30-005846-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі- (у даному випадку)відкриті торги з особливостями є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП СПІДЧУК ГАЛИНА ГРИГОРІВНА, код ЄДРПОУ 2576709341 було виявлено наступні невідповідності: в Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачалося Замовником подання Додаток 7/ Проект договору про закупівлю товарів (мається на увазі підписаний/завірений учасником, кожна сторінка), що вимагалося в 21 № з/п. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 8 Перелік документів для Учасника.docx Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додаток 7/ Проект договору про закупівлю товарів (мається на увазі підписаний/завірений учасником, кожна сторінка) У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Головний спеціаліст з публічних закупівель Людмила ГАНУСИЧ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.