Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 271 256,75 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 712,57 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина 1474 |
ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
Телефон: | 380970598749 |
E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2024-07-30-004362-a, далі - Закупівля) – ФОП Яцина Любомир Іванович (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2024 №55, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед яких, зокрема, але не виключно: документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Яцина Любомира Івановича до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не надав документи (довідки, гарантійні листи) які вимагались замовником в пунктах 4,6,7,8 та 10 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, надана учасником в складі документів тендерної пропозиції сканована копія декларації постачальника про відповідність (без номера та дати), не завірена підписом та печатною учасника, як того вимагалось в п. 9 Додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи завірену належним чином скан-копію декларацію постачальника про відповідність та довідки, гарантійні листи, що підтверджують інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.