Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 514 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 148,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Городоцька міська рада Львівської області |
ЄДРПОУ: | 26269892 Досьє YouControl |
Сайт: | http://horodok-rada.gov.ua |
Контактна особа: | Марія Кушнір |
Телефон: | +380686484648 |
E-mail: | gorodok.mr.tender@gmail.com |
Місцезнаходження: | 81500, Україна, Львівська область,Городоцький район, місто Городок, МАЙДАН ГАЙДАМАКІВ, будинок 6 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» в таблиці 2 зазначено, що Учасник має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки, а в тендерній документації зазначено, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.» Також Учасник має надати копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку або свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника) та витяг або виписку з ЄДР. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку з реєстру ПДВ, а не копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з реєстру ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) та копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку або свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника) та витяг або виписку з ЄДР. У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що кожен квадрокоптер FPV повинен бути протестований (через випробувальні польоти). Постачальник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про зобов’язання обов’язкового тестування (здійснення первинного польоту з вантажем гранично допустимої ваги, що підтверджує справність та готовність виробу до використання за призначенням, відповідно до тактико-технічних характеристик) готового виробу у відповідній комплектації від виробника з інформацією про відповідного працівника, який здійснюватиме дане тестування (ПІП, посада (інженер/технічний спеціаліст/ інструктор/фахівець з експлуатації БпЛА тощо), сертифікат про кваліфікацію працівника (за наявності)). Учасником на виконання цвєї вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, але не зазначено інформації про відповідного працівника, який здійснюватиме дане тестування (ПІП, посада (інженер/технічний спеціаліст/ інструктор/фахівець з експлуатації БпЛА тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати гарантійний лист про зобов’язання обов’язкового тестування (здійснення первинного польоту з вантажем гранично допустимої ваги, що підтверджує справність та готовність виробу до використання за призначенням, відповідно до тактико-технічних характеристик) готового виробу у відповідній комплектації від виробника з інформацією про відповідного працівника, який здійснюватиме дане тестування (ПІП, посада (інженер/технічний спеціаліст/ інструктор/фахівець з експлуатації БпЛА тощо), сертифікат про кваліфікацію працівника (за наявності)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.