Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 772 712,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 863,56 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 113 181,00 UAH |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
Телефон: | +380567565208 |
E-mail: | dimabmw29121980@gmail.com |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно зазначеної форми; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці; - позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у цій Довідці. Учасник надав: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 30.07.2024 № 011287-03. - Договір про закупівлю шин для автомобільної техніки всесезонних від 28.07.2023 № 592-23 (ЦЗ) укладеного з Військовою частиною 1498, додаткову угоду від 28.08.2023 № 1-23 до зазначеного договору та видаткову накладну від 27.07.2023 № 1044; - Договір поставки автомобільних шин від 04.06.2024 № 365-24 укладеного з ГУНП в Запорізькій області, Видаткову накладну від 05.06.2024 № 976, акт приймання-передачі від 05.06.2024 № 1 та лист-відгук наданий ГУНП в Запорізькій області щодо виконання умов договору. Про те у Довідці про досвід виконання аналогічного договору в пункті 2 зазначено дату договору яка не відповідає даті Договору поставки автомобільних шин від 04.06.2024 № 365-24 укладеного з ГУНП в Запорізькій області, окрім цього, не зазначено строк поставки товару. Також, Учасником не надано позитивний лист-відгук від Військової частини 1498 щодо виконання договору про закупівлю шин для автомобільної техніки всесезонних від 28.07.2023 № 592-23 (ЦЗ), що є невідповідністю вимогам Додатку 2 тендерної документації. 2. Згідно Додатку 6 до тендерної документації необхідно надати - Проєкт договору на закупівлю товару, Додаток 1 – «Специфікація» та Додаток 2 – «Технічні характеристики автомобільних шин», які повинні бути заповнені та підписані зі сторони Учасника, уповноваженою особою і містити печатку, який підготовлено відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації. Учасником надано заповнений проєкт договору на закупівлю товару, але не зазначено суму Договору в пункті 2.1 розділу 2 «Сума договору та порядок розрахунків». Привести у відповідність інформацію та документи. 1. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно зазначеної форми; - позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у цій Довідці. 2. Відповідно Додатку 6 до тендерної документації надати заповнений Проєкт договору на закупівлю товару (Додаток 5), а саме пункт 2.1 розділу 2 «Сума договору та порядок розрахунків». Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.