Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 79 166,67 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 395,83 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чуприна Олександр |
Телефон: | 380504405903 |
E-mail: | o.chupryna@uhe.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі пропозиції Фізична особа-підприємець Манзар Дмитро Михайлович з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Автомобільні щітки склоочисника для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), UA-2024-07-25-003685-a Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1 Таблиці 1 Додатку 1 1.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2018 року Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему довідку у формі заповненої таблиці згідно наведеної форми в п. 1.1. Таблиці 1 до Додатку 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 1.1.1. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему копію аналогічного договору та лист-відгук. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2 Таблиці 3 Додатку 1 1.2 Виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ, що підтверджують повноваження керівника або представника учасника підписувати тендерну пропозицію та завіряти копії усіх документів тендерної пропозиції (у разі їх наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему документ, що підтверджує повноваження керівника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.3 Таблиці 3 Додатку 1 1.3. Лист-згода керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно нижченаведеної форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему лист-згоду згідно форми, яка наведена в п. 1.3 Таблиці 3 Додатку 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі». Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є директор МАНЗАР ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ і тип підпису тендерної пропозиції є «Удосконалений», що не відповідає вимогам до підпису які встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 (Зобов’язання) Заповнити форму, підписати та завантажити в електронну систему. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити Зобов’язання (Дадаток 3) в електронну систему.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.