Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється згідно потреби Замовника у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається відповідно до вимог чинного законодавства України. Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель, а також методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 624 204,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 121,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління" |
| ЄДРПОУ: | 03338981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенюк Наталія |
| Телефон: | 380674303874 |
| E-mail: | vindorupr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21001, Україна, Вінницька область,Вінниця, м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6 |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлена наступні невідповідності: 1) Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції надав Довідку документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вих. № 237-3 від 02.08.2024 року), в якій відсутня інформація про обсяг поставки товару. При цьому, учасником у складі пропозиції надано скановані копії видаткових накладних поставленого товару. Відповідно до вимог Тендерної документації, які зазначені в Додатку №1 та Додатку №4, Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надає Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування предмету закупівлі згідно договору, суму договору та обсяг поставки товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог тендерної документації.. РІШЕННЯ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону та відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.