34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 439 192,58 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 12 195,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
Сайт: | http://charz.com.ua |
Контактна особа: | Марина Володимирівна |
Телефон: | 380952500291 |
E-mail: | tender133.1@ukroboronprom.com |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний учаснику, ТОВ "МАСТЕР-КАР УКРАЇНА" За результатами конкурсу № UA-2024-07-23-011310-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-07-23-011310-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Запасні частини та матеріали для електровізків типу ЕП-011 та ЕП-006» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в Учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасником не було додано листи-відгуки від контрагентів зазначених у довідці згідно форми 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію Учасник повинен надати лист-відгуки від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці згідно форми 1, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.