Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 755 176,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 157 551,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 472 655,00 UAH |
Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Желєзний Костянтин |
Телефон: | +380630262202 |
E-mail: | 100pa@ukr.net |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно вимог додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації учасник ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» завантажив файл «1. Досвід виконання аналогічного договору.pdf», який містить довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, скановану копію аналогічного договору № 232/112вс від 02.08.2023 та інші документи на підтвердження кваліфікації. В довідці на першій сторінці зазначеного файлу міститься інформація про номер та дату аналогічного договору, а саме № 232/112вс від 02.08.2024, що не відповідає даті аналогічного договору, зазначеній на другій сторінці файлу, де вказано, що датою договору є 02.08.2023 року. Крім того, в додатках 1 та 2 аналогічного договору не зазначені номер та дата договору. З урахуванням зазначеного, Учаснику ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» необхідно виправити зазначені невідповідності: 1) надати довідку згідно з Додатком 5 до тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків з коректною датою аналогічного договору; 2) скановану копію аналогічного договору № 232/112вс від 02.08.2023 із зазначенням дати та номеру договору в додатках 1 та 2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.